The soundtrack of January

09:00:00


   So many amazing songs came out this year, and it only started, it is insane. I want to share with you those that I replayed the most during January. So put on your dancing shoes and enjoy!
   Toliko je dobrih pesama izašlo ove godine, a tek je počela! Želela sam sa vama da podelim one koje sam najviše slušala tokom januara. Zato obujte cipele plesalice i uživajte.

I thank Mtv Rocks for this, every time I listen to it I find something new to love, it is just amazing! // Zahvaljujem se Mtv-u za ovu, a svaki put kad je slušam pronalazim nešto novo što mi se svidja, divna je.
I know how much people love Drake's Hotline Bling, me too, but since I've heard this version I love it even more. Sam Smith is pure love. // Znam koliko ljudi vole Drejkov Hotline Bling, i ja, ali od kad sam otkrila ovu verziju volim je još više. Sem je čista ljubav.
Talking about Sam, the first time I heard this song I was disappointed, but man I was so wrong. I love it now, I don't know what I was thinking. // Kad smo već kod Sema, prvi put kada sam čula ovu pesmu mi se uopšte nije svidela, ali koliko sam samo pogrešila. Obožavam je sada, ne znam šta mi je bilo na pameti.
I love the original but this remix is just sooo relaxing. // Volim original ali ovaj remiks je toooliko opuštajuć.
This band is one of my favorite bands ever, and I can't even explain my love to them. The lyrics of this song is also so motivating and amazing. // Ovaj bend je jedan od mojih omiljenih ikada i ne mogu ni objasniti koliko ih volim. Tekst ove pesme je takodje divan i velika motivacija.
Why is this song this good?! I think I replayed it a bazillion times and I will never get bored with it. // Zašto je ova pesma ovoliko dobra?! Mislim da sam je poslušala zilion puta i nikada mi neće dosaditi.
I just can't believe that it took me this long to discover her, she is amazing! // Ne mogu da verujem da mi je ovoliko trebalo da je otkrijem, divna je. 
Talking about Princess Mia. // Kad već spominjemo Princezu Miu.
THIS SONG IS A DREAM. GIGI. // OVA PESMA JE SAN. GIGI. 
You thought that this list will go without Queen B? I know that this song came out at the end of January but I replayed it enough to get on this list. And it is just perfect. // Mislili ste da će ova lista proći bez kraljice B? Znam da je ova pesma izašla na samom kraju januara, ali toliko puta sam je poslušala da je dovoljno da udje u ovu listu. I savršena je.

I really like sharing my favorite songs with people, so I'm really into making monthly soundtrack a tradition, is that interesting to you?
Volim da delim omiljene pesme sa ljudima, razmišljam da ove mesečne plejliste pretvorim u tradiciju, da li bi vam to bilo zanimljivo? 

Love, Dunja

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold