GRWM: Monday Morning Menu

15:51:00



   Da li postoji osoba koja voli da ustaje rano ponedeljkom ujutru? Nisam baš sigurna. Pogotovo ako je napolju hladno i pod jorganom je toliko lepo. Pogotovo ako je prvi dan škole, fakulteta ili posla nakon odmora. Pogotovo ako je odmor bio kratak, a ti si ceo proveo bolestan u krevetu. Pogotovo ako si zaspao jako kasno prethodno veče. Iskreno, ja nikad ne volim da ustajem rano. Obično, kad napokon skinem šminku i ušuškam se u krevet, počnem da smišljam kojim ću redom i šta sve da uradim kada se probudim i kako ću ovog puta krenuti i stići na vreme. Da li se to ikada ostvari? Uglavnom ne, ali ovog ponedeljka sam uspela!
   Ne znam na koji način sam ustala iz kreveta posle drugog snooz-a, ali odmah sam pustila veselu pesmu koja me podseća na leto i more i Exit i počela da skačem po kući kao ludak. Posle uobičajenog čišćenja lica ujutru (kog se trudim da se pridržavam) ono što sam prvo poželela je bila topla kafa i da se udavim u maminom Chanel No°5. Kad kafa bude spremna, mogu da sednem za sto da se šminkam.
Prvi na redu je Aura Prime ME! kojim, iskreno, nisam zadovoljna. Promoterka me je ubedila da je dobar, što joj je i posao, ali posle više pokušaja da ga zavolim sam shvatila da mi ne odgovara. Da se razumemo, ne mislim da je loš, mislim da ne odgovara mojoj koži jer je masna, a on je čini još masnijom. Odgovarao bi onima sa suvom ili normalnom kožom. Najbolji drugstore puder koji sam ja do sada otkrila je L'oreal True Match i od kad sam uspela da nadjem odgovarajuću nijansu, ne planiram da ga menjam dok ga ne potrošim.
Ne moram da docrtavam obrve, ali obožavam ovaj trend gustim, prirodnim i debelim obrvama, pa moje sam dopunim i uobličim Revolution paletom za obrve. Obično pomešam sve tri senke, a umesto gela iz palete mi je bolji NYX Control Freak, poslužila bi bilo koja providna maskara. A kako sakriti podočnjake, ja ih NA SVU SREĆU retko imam, pa nisam razvijala neku nauku o tome, ali ako se desi tu je Mac Studio Sculpt koji sam kupila pre par godina u Istanbulu i više ga ne proizvode (pa je na linku nešto najsličnije). Još par korišćenja i biće prazan.. :( Na njega ali malo većom površinom (kao highlighter), na vrhu nosa, brade i po potrebi oko obrva, ide Aura Correct ME! kome sam takodje blizu dna. Za drugstore korektor je odličan. Onda malo s-he bronzera, da ne bih izgledala kao duh.
Kad hoću da 'izgledam budno' obično stavim belu olovku za oči na unutrašnjost donjeg kapka, ova je Rimmel Soft Kohl. Ovo malo zeleno je organski Oriflame balzam za usne koji su, ne znam iz kog razloga, izbacili iz kataloga. Ne postoji razlog, ali ja maskaru uvek stavljam poslednju. To je znak da sam sa šminkanjem završila i obično je stavljam stojeći u hodniku pre nego što izletim iz kuće, a oduvek i verovatno zauvek mi je omiljena L'oreal Volume Million Lashes. Zaboravila sam da spomenem Rimmel Stay Matt Pressed Powder koji ide preko korektora, razlog iz kog njega nema na slici je taj što sam ga razbila O:) pa nemam originalno pakovanje. To bi bilo to za ponedeljak! A sad odoh da gledam Criminal minds.

   Is there a person who likes waking up early on Monday mornings? I don't think so. Especially if it's cold outside and it's so cosy under your blanket. Especially if it's the first day of school, collage or work after a vacation. Especially if that vacation was short and you spent it in bed with a fever. Especially if you stayed up late the night before. Honestly, I genuinely don't like waking up early. Usually, when I take my makeup of, clean my face and make myself comfy in bed, I start planing my morning and how this time I will wake up on time, and be fast and furious and won't be late. It rarely works out, but this Monday I actually made it!
   I don't know how, but I was awake after the second snooze. I played this song that reminds me so much of summer, see and Exit festival, so I started dancing and jumping trough the house like crazy. After the usual morning cleaning routine, the first thing I wanted was warm coffee and to drown myself in moms Chanel No°5. When coffee is ready, I sit and start doing my makeup.
First on is Aura Prime ME! witch I honestly don't like. Girl in the shop convinced me that it's good, it's her job, but I think it's not good for my skin. I have oily skin, and this one makes it even more oily. But I deal with what I have now. I don't say that it's bad product, but it's better for dry to normal skin. The best drugstore foundation that I tried is L'oreal True Match and since I found my shade, I don't think there is better one.
I don't need to draw my brows but I like to, because I love this trend of having big and thick brows. Brows are everything. I do them with my Revolution eyebrow palette. I mix those tree shadows, and instead of gel in palette, I use NYX Control Freak,any clear mascara would do the work. And about hiding dark circles, I usually don't have them, but when I do I use my almost empty Mac Studio Sculpt. I bought it in Istanbul a few years ago, and I don't think they produce it anymore, so link is for something similar. Next is Aura Correct ME! witch is also almost empty, and for drugstore concealer, it's very good. Then a little bit of s-he bronzer, so I don't look like a ghost.
When I want to 'look awake' I use my Rimmel Soft Kohl in white on my lower inner lid. This little green thing is Oriflame lip balm witch is no longer on their site. There is no special reason, but I always put mascara last, and my favorite always and probably forever will be L'oreal Volume Million Lashes. I forgot about my Rimmel Stay Matt Pressed Powder witch is for setting the concealer, bit I broke it so I don't have the original package. That was about my Mondays! And now I'm gone to watch Criminal minds.

Love, Dunja x


You Might Also Like

2 коментара

blood, tears & gold