My (almost) everyday brushes

20:42:00

   I was thinking a lot about what should I focus on next, then I realized that I never mentioned my brushes. I own about 20 brushes, but I use only 10-15 of them. The ones that I will talk about in this post are my go to everyday brushes (almost everyday because somedays I just don't wear makeup). In this post I'm not telling you how you only can or have to use your brushes, I'm just sharing my ways of using them. Btw, excuse the fact that they are a little dirty, after filming this post I washed them, and at the end of this post there's a photo of them nice and clean. ^^
   Dosta sam razmišljala o čemu da pišem sledeće, a onda sam shvatila da nijednom nisam spomenula četkice. Imam 20ak četkica, ali koristim oko 10 do 15. Danas pričam o onim koje koristim skoro svakog dana ('skoro' jer se nekim danima jednostavno ne šminkam). Ovde ne govorim kako se jedino mogu i kako se moraju koristiti ove četkice, već delim svoje mišljenje i način na koji ih ja koristim. I da, ne zamerite činjenicu da su malo prljave, posle fotkanja za ovaj post sam ih oprala i na kraju posta je slika njih čistih i lepih. ^^


Aura small angled brush is the one that I use for filling my brows in; it is small and sharp brush that helps me control eyeshadow very good, I should perhaps buy one with synthetic hairs to be more precise, but for now this one is nearly perfect. // Nju koristim kada hoću da dam gustinu i punoću obrvama, mala je i oštra i pomaže mi da kontrolišem senku dok je stavljam na njih. Možda bih mogla da nabavim neku sa sintetičkim dlakama, pošto bi ona bila još preciznija, ali za sad je ova skoro savršena.
Maybelline Master Shape brow pencil I use before and after filling my brows to shape them, but I use only the brush that comes on it, not the pencil, because I prefer eyeshadows more than pencils. // Pre i posle senke, obrve uvek prvo očešljam i oblikujem ovom četkicom, koja je u stvari deo olovke za obrve, a olovku ne koristim iako je odlična, jer bolje rukujem četkicom i senkama i više volim takav izgled obrva.


CALA blending 311 is the must have brush, just blending brush like this in general, if I had to pick only one brush for eyes it would be the blending one for sure. // Neophodna četkica, generalno bilo koja četkica ovog oblika za razmazivanje (blendovanje) senke. Kad bih morala da izaberem samo jednu četkicu za oči, bila bi to ovakva sigurno.


KIKO eyes 213 (just before I start about the brush I need to say that KIKO is such an amazing budget makeup brand! I really need it here in Serbia.. or just take me to Italy ^^) I bought this brush when I was in Venice, I needed blending brush, but now I use it to place the eyeshadow right where I want it, and then I blend it with CALA one. Basically, you can use every brush however you like. // (Pre nego što i počnem o četkici moram a kažem da je KIKO predobra šminka, a priuštiva! Previše mi treba njihova radnja u Srbiji.. ili nek me neko jednostavno odvede u Italiju ^^) Kupila sam je kada sam bila u Veneciji, trebala mi je blending četkica, nju sam tada koristila tako, a sada je koristim da postavim senku tamo gde želim na kapku pa kasnije razmazujem spomenutom CALA. U suštini, sami birate kako želite da koristite bilo koju četkicu.


CALA concealer 408 I usually use to apply my MAC concealer when I have dark circles under my eyes, or to perfect lines on my brows or around my lipstick with liquid concealer. // Ovom četkicom obično nanosim moj MAC korektor na tamna mesta ispod očiju, kada ih imam, takodje je koristim da tečnim korektorom očistim višak senke oko obrva ili karmina oko usana.


Real Techniques Setting brush I can say that this is my favorite brush, because I love RT brushes and because it's so soft, and beautiful and gentle and it's perfect for setting, and maybe for bronzer and blush and maybe highlighting... you got the point. // Slobodno mogu da kažem da mi je ovo, za sad, omiljena četkica. Zato što obožavam RT četkice, zato što je mekana i lepa i nežna i savršena za setovanje tečnog pudera ili korektora, a možda i za bronzer ili za rumenilo, ili možda čak i hajlajter... shvatate već o čemu pričam.


Real Techniques Expert Face brush I use it for liquid foundations, like my True Match one, and sometimes for contouring or bronzing or blush, so take a pick! // Dobra je za tečne podloge, recimo True Match, ponekad i za konturisanje, bronzer, rumenilo.. pa birajte.


Too Faced Powder brush this is the only high end brush that I own, if you can call it that, I don't really think that you should spend that much on brushes. I got this one in set with a palette, face and eye primers, and a lot of things that together were worth it. The brush is soft and very good for blush, as I use it, and it is very pretty and pink as you can see. // Ovo je jedina 'skupocena' četkica koju imam, ako se može tako definisati, i stvarno ne mislim da bi trebalo trošiti mnogo novca na četkice. Ja sam je dobila u setu sa paletom, prajmerima za lice i oči i još stvarčica, pa su sve zajedno vredele. Četkica je mekana i jako dobra za rumenilo, kako je ja koristim, i lepa je i roooze.


Sephora powder brush #30 I always use this brush for pressed powder, and it is a good brush, but I would like to try some new ones because I have it for a really long time. // Uvek koristim ovu četkicu za puder u kamenu, jako je dobra četkica, ali volela bih da probam nešto novo pošto mi je ova malo dosadila i radoznala sam.


And at the end, as I promised.
I na kraju, kao što sam obećala.


Love, Dunja x

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold