Friday night red lip combo

13:16:00


   During this week I almost forgot to put any makeup on. I was working so much that I didn't even have time to sleep, not worry about how I look. So I couldn't wait for Friday to come so I can have an excuse to wear a red lip, I missed it so much. When it comes to red I prefer darker tones, and I'm currently LOVING this Maybelline Lip Crayon. I just need to try more shades because the formula is amazing, it is soft and it doesn't dry your lips, but at the same time it is in a pencil form and very easy to use. You don't even need to use a lip liner with it, but tonight I just wanted everything more under control so I used my NYX lip liner in shade Auburn. And I need to say that I ate and drank and talked a lot and it didn't move. Good job Maybelline!

~

   Ove nedelje sam zaboravljala da se šminkam. Radila (učila) sam toliko da nisam imala vremena ni da spavam, kamo li da razmišljam o tome kako izgledam. Jedva sam dočekala petak da nadjem izgovor da stavim crveni karmin. Crvenu na usnama volim tamniju, a trenutno obožavam ovaj Maybelline karmin u obliku olovke. Moram probati još boja jer je formula jako dobra i meka i ne isušuje usne, a u isto vreme je laka za nanošenje jer je karmin u obliku olovke. Nije vam ni potrebna olovka za usne sa njim, ali ja sam noćas želela malo više kontrole jer sam jela i pila i pričala kao luda. I moram reči da se nije ni pomerio. Svaka čast za Maybelline!

Love, D

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold