Review: L’oreal True Match Foundation

14:38:00


L’oreal True Match has always been my favorite drugstore liquid foundations. It gives medium to full coverage and it can last whole day. The formula of it hasn't changed for 10 years, until now when they updated it and it is even more amazing!
The original formula was a little to heavy and harder to blend, but the new formula has oils that help it blend and be lighter on the skin. I can really feel the difference, in a better way, the coverage stayed as good as before.
I do think that those of you with oilier skin who relied on this foundation might be disappointed. The slightly chalkiness that may have kept your skin more matte has now gone, so I'm sure some people won't be happy about that. I have a little oily skin but it works amazing for me.
Please let me know if zou've tried the new formula and what you think of it.
Also happy Christmas eve to everyone that's celebrating it!

L’oreal True Match je uvek bio moj omiljeni drugstore tečni puder. Ima srednju do punu moć pokrivanja i traje i do ceo dan ako je potrebno. Formula se nije menjala 10 godina, do sad kada su odlučili da je unaprede i još je bolja nego što je bila!
Originalna formula je bila pomalo teška i teže se razmazivala, ali nova u sebi ima ulja koja pomažu u tome, a i da puder bude lakši. Ja osećam razliku, dobru naravno, pokrivanje je ostalo dobro kao i pre.
Mislim da se onima sa masnijom kožom neće dopasti jer su uklonili ono što je puder činilo čvrstim na licu kao maska, što je odgovaralo masnijem tipu kože jer je zadržavalo svo ulje unutra. Moja koža jeste masnija, ali ovakav mi mnogo više odgovara.
Pišite mi vaše utiske ako ste probali novu formulu.
Takodje, srećan Božić svima koji ga slave sutra! 

Love, D

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold