Gigi, LOVE, Hadid

21:00:00

   Ova žena izgleda kao ljubav. Ali stvarno, kako neko može biti ovoliko lep? Tri činjenice, njeno prvo ime je Jelena, kako se zove moja mama, moje je godište i rodjena je istog dana kad i jedna od mojih najboljih drugarica. Još tri razloga da je volim. Toliko je prirodna, a njena gradja i način oblačenja su agsdkfjdjvfb, želim svu njenu odeću! Gigi mi je velika inspiracija i definitivno zaslužuje post.
   This woman looks like love. Like, really, how can someone be this beautiful? Three little facts, her first name is Jelena, like my mom's, she's actually my age and born on the same day as one of my best friends. Three more reasons to love her. She's so natural, and her body, and her outfits are like agsdkfjdjvfb I want them all! She's a big inspiration to me and she definitely deserves a post.





Love, Dunja x

You Might Also Like

2 коментара

blood, tears & gold