Vacation skincare confidential

10:20:00




Na ovo letovanje pošla sam sa jednom jedinom željom: da se odmorim. Od fakulteta, neprospavanih noći, ljudi, gradske gužve i stresa. Uz to sam donela odluku da za vreme celog putovanja pustim svoju kožu da diše i odmori od šminke. Moram vam reći da smo obe uživale. Koristila sam samo proizvode za negu lica i to samo one koje moja koža stvarno voli, pa sam poželela sa vama da podelim našu ljubav.
Prvi korak moje svakodnevne nege lica je i prvo pravilo letovanja, zaštititi kožu od sunca. Svake godine nailazim na isti problem da mi svaka krema za sunčanje za lice izaziva rekciju kože, uglavnom akne i veliku količinu masti u t zoni. Odlučila sam da to neću podnositi više pa sam uz par saveta došla do Bioderma Photoderm MAX Ultra-fluide teinte claire SPF 50+ kreme za lice, specijalno za mešovitu kožu. Mislim da ne postoji krema koju je moje lice bolje prihvatilo. Dakle, svakog dana nakon doručka i pre plaže, umivanje lica vodom potom ova krema, pun pogodak. Da napomenem da na plaži više puta ponovo mažem lice (must).
Drugi korak je po povratku sa plaže, posle kupanja, kupanje lica. Navikla sam ga na Kheil's Ultra Facial Cleanser i ne bih ga menjala. Ukloni sve što treba sa mog lica, a ostavi ga svežim i nežnim. Dobro ga istrljam po mokrom licu, a da bih bila sigurna da sam ga potpuno uklonila, sapunicu skidam mokrim peškirom.
Treći korak kao hidratacija kože posle sunčanja bio mi je Nivea Men's Sensitive Aftershave Balm. Možda zvuči čudno, ali nakon što sam o tome slušala od mojih beauty gurua i počela da ga koristim kao prajmer, shvatila sam koliko ga moja koža voli. Osim toga ostavlja hladan i osvežavajući osećaj na koži koji mi je toliko prijao posle sunčanja (zato sam ga ponekad mazala i na ramena haha).
Četvrti korak praktikovala sam otprilike svako drugo veče, a to je krema pred spavanje. Lierac Magnificence Creme Rouge sam dobila od mojih dragih prijateljica iz Elle Srbija i jedino moja koža zna zašto ga toliko voli. Osim toga jako je zanimljivo mazati lice u crveno i šljokice.

~

My only wish for this vacation was to rest. From studying, sleepless nights, people, the city and stress. With that I made a decision not to put makeup on for those 11 days and I have to say that both me and my skin loved that. And from my skincare stuff I brought only the stuff that my skin really loves, so I wanted to share with you that love story.
Step number 1 of my everyday skincare routine was actually the first rule of summer vacations and it is to protect your face from the sun with spf. Every year I have a war between my face and facial creams with spf, they make my skin extremely oily and full of painful acne, and I just thought it will never end. But then I met Bioderma Photoderm MAX Ultra-fluide teinte claire SPF 50+ that was made for my skin type and my skin couldn't be happier. So, every day after I wake up and before the beach, I wash my face with cold water and put this bad boy on, much perfection. I repeat the cream step on the beach for a few times also.
Step number 2 is actually after I had a shower, a shower for my face. I got used to washing it with Kheil's Ultra Facial Cleanser and I wouldn't change it. It gets rid of everything bad on my face and leaves it clean and fresh. To make sure that I took the cleanser of I prefer using a wet cloth.
Step number 3 is after sun hydration and the help for that was Nivea Men's Sensitive Aftershave Balm. Maybe weird to think about but after I learned how good it is as a primer I realized that my skin loves it. It gives that cold and fresh feeling to the skin and I can't lie that I didn't use it on my shoulders too.. 
Step number 4 would be the night time cream, and the one that I've been using every other day was Lierac Magnificence Creme Rouge which was actually gifted to me by my lovely friends from Elle Serbia. Furthermore, how can you not enjoy smoothing your face in red and sparkles.

Lots of love, D
x

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold