Her Majesty, Mary-Lou Manizer!

17:38:00


*try counting how many times I'll say highlighter in this post
As a girl that lives in a country like Serbia, I am always lusting over so many amazing makeup brands that I can't get my hands on. So you can just imagine the thrill that I felt when I found out that The Balm's officialy coming. I would honestly love to own all of their products (ohhhh The Bahama Mama) but since they aren't that cheap, I had to pick only one this time. It was so obvious that it needed to be THE Mary-Lou.
As big fans of highlighters that me and my bestie are, we've been dreaming about this one. The day that I saw The Balm was selling in Lily (drogerie shop), I ran and bought two of them for both of us, because I just knew that it would sell out quickly. And I was so right, it was sold out until the end of that day.
My first impression about the product itself, now that I've tried it, is that I don't regret a penny (it is about 25 euros, if you're wondering). I've tried so many drugstore highlighters and they can't compare. The only one that can compare, only in intensity but not in color, is Kiko eyeshadow in 200 Champagne, but you can't find Kiko in Serbia eighter. It has more of a gold toned sheen, it is not made of only sparkles like most of drugstore highlighters are, I would say it's like a baked powder form of sheen. Again a big plus. It's really pigmented so you can go over the top, if you want to, and only one swipe does a lot, but I love how natural it looks. I also love the packaging, it is so pinky and cute and very good quality. You also get a big pan with a lot of product so it will last a long time.
Only the fact that it was sold out the day it arrived says a lot, doesn't it?
Happy Thursday everyone!

~

*pokušajte da izbrojite koliko puta ću napisati hajlajter u ovom postu
Kao devojka koja živi u zemlji kao što je Srbija, uvek patim za kvalitetnim makeup brendovima koje kod nas nije moguće nabaviti, a mnogo ih je. Uz tu činjenicu, možete samo zamisliti moju radost i uzbudjenje kada sam saznala da The Balm dolazi u Srbiju. Najiskrenije, volela bih da posedujem sve njihove proizvode jer su jako kvalitetni, ali zbog cene koja im i nije baš idealna, morala sam izabrati samo jedan (za sada). Bilo je vrlo jasno da će to biti čuveni Mary-Lou hajlajter.
Kao ogromni fanovi hajlajtera kakve jesmo moj najbolji prijatelj i ja, sanjale smo ovom hajlajteru (i bukvalno), tako da sam istog jutra kog sam videla da je The Balm u Liliju, odletela i kupila dva komada. Plašila sam se da će se rasprodati, i naravno, bila u pravu. Do kraja dana su svi Mary-Lou bili u rukama novih (vrlo pametnih) gazdarica.
Moj prvi utisak o samom proizvodu jeste da ne žalim ni dinara (3085 da budem preciznija). Probala sam mnogo drogerijskih hajlajtera i ni jedan mu nije ni do kolena. Jedini koji mu je možda blizu je Kiko senka 200 Champagne, u pigmentaciji, ne toliko u boji, ali ni Kiko ne možete naći u Srbiji... Podton mu vuče na zlatno više nego na roze, ali na koži izgleda prirodno, tj koliko hajlajter može izgledati prirodno. Nije sačinjen iz šljokica, kao što mnogi drogerijski hajlajteri jesu, već je u formi nekog kamenog pudera. Vrlo je pigmentisan i moguće je preterati, ako želite, (ja prva volim da preteram) ali je uglavnom jedan potez preko pudera pa obraza dovoljan. Pakovanje je preslatko i kvalitetno, veliko i deluje kao da će mi trajati baš dugo.
Sama činjenica da se prodao prvog dana kada je stigao je dovoljna, zar ne?
Srećan vam četvrtak!

Love, D xx

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold