Some things never change

11:17:00

   Today I wanted to talk about a few drugstore products that are best in their categories and that I always need to have a backup of. They do some amazing stuff and I don't really feel the need to change them probably because I was looking so hard to find the ones that work perfect for me.
   Danas sam želela da pričam o par drogerijskih prozvoda koji su najbolji u njihovim kategorijama, bez kojih ne mogu i zato čim primetim da ću ih potrošiti trčim da kupim rezervu. Čine čudesne stvari i nemam potrebu da ih menjam, verovatno zato što sam se uvek mučila tražeći one koji mi stvarno odgovaraju.


1. Mixa Micellar Water
I tried so many different products for taking off makeup, but Mixa Micellar Water, oh my God. The most important thing for me, it's so sensitive to eyes. Most of the ones that I've tried hurt my eyes and made them red, but this one is like heaven. It smells so good, and it does it's job the best. You don't need to rub too much, it's just magic. The second best budget micellar water would definitely be Garnier one.
Probala sam toliko proizvoda za skidanje šminke, ali nijedan nije bio ni do kolena Mixa micelarnoj vodi. Ono najbitnije, nežan je prema očima. Od većine koju sam probala su me pekle oči, ali nikad više. Prelepo miriše i obavlja svoj posao najbolje, skida šminku kao magijom bez previše trljanja. Sledeća najbolja micelarna voda (u budžetu) je definitivno Garnierova. 
 

2. Dove Invisible Dry
Now let's talk about something we all need in life, and it's a deodorant. I have a problem with deodorants because they either leave stains on my clothes, or they irritate my skin or they don't work. I tried a lot of different brands, but only Dove Invisible Dry works for me. And I really mean the only one, because not any other Dove ones work. I'm not that sweaty and dirty hahaha, I just can't stand sweating, not even a little.
Sad o nečemu što nam uvek treba u životu, a to je dezodorans. Generalno imam problem sa njima jer mi većina ili ostavlja fleke, ili iritira kožu ili jednostavno ne radi. A probala sam ih mnogo i jedini koji je ikad funkcionisao skroz kako treba je Dove Invisible Dry. I mislim bukvalno jedini, pošto mi ni ni jedan drugi Dove ne odgovara.


3. L'Oreal Million Lashes
Probably my favorite mascara ever, I've been repurchasing it for years. I naturally have long lashes so I don't need that much help but from mascara I expect it to color, comb and separate my lashes. I tried a lot of different drugstore mascaras and I think I've found the one. I'm a person that wouldn't splurge on 'highend' mascaras because drugstore ones are really enough if not better.
Najverovatnije moja omiljena maskara, godinama kupujem istu. Prirodno imam duže trepavice pa mi ne treba mnogo pomoći od maskare, ali očekujem da mi oboji, raščešlja i razdvoji trepavice. Probala sam mnogo drogerijskih maskara i mislim da sam našla onu pravu. Moje mišljenje je da ne treba davati previše para na maskare jer su one drogerijske dovoljno dobre ako ne i bolje.


4. Rimmel Stay Matt Pressed Powder
The fact that I couldn't throw it away even when it broke, but I kept it in this little container, proves enough how much I love this powder. I have slightly oily skin and very shiny sometimes, so I have to use some kind of pressed powder. I do use the Aure Translucent one under my eyes, but I use this one all over my face. I know it's well loved my lots of bloggers, and I can tell you that they are right.
Činjenica da nisam mogla da ga bacim ni kada se polomio, nego sam ga sačuvala u ovom malom pakovanju, dovoljno govori koliko volim ovaj puder. Imam delimično masnu kožu ali se mnogo sija ponekad, pa moram da koristim neku vrstu pudera u kamenu. Koristim Aurin beli puder ispod očiju i dalje, ali ovaj stavljam na celo lice. Znam da je obožavan medju blogerima, a i ja potvrdjujem da su u pravu.

So if you're ever in doubt whether to buy some of those products or not, I believe you should because you can't make a mistake with them.
Ako ste ikada razmišljali da li da kupite neki od ovih proizvoda ili ne, moje mišljenje je da ne možete pogrešiti sa njima.

Love, D

You Might Also Like

0 коментара

blood, tears & gold